poniedziałek, 1 marca 2010

Kolejna kartka z koralikami...

Nie sądziłam, ze wcześniejsze kartki będą się Wam tak podobały :) Dziękuję za tyle przemiłych komentarzy! Dzisiaj następna :) Nieco inny wzór, perłowy papier, drobniejsze koraliki...




Dostałam dzisiaj wyróżnienia od Ludki i Kulki :)
I jak tu nie lubić poniedziałków? ;) Dziewczyny umiecie wprawić człowieka w dobry nastrój! :)
Bardzo, bardzo dziękuję!





Moja paczka dot. wymiany z okazji Dnia Kobiet po południu została nadana na PP :) Niebawem pokażę co w niej było :)

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego tygodnia! :)

20 komentarzy:

Gosik pisze...

cudo^^ strasznie mi się ten styl podoba :D jest pełen wdzieku i elegancji ze szczyptą powagi ;)

Lena Wz pisze...

Dorotko! Jakie cudo! Delikatne, subtelne i eleganckie!!! :*

Luna77 pisze...

Śliczna, widziałam na żywo poprzednie i jestem pod wrażeniem :)
P.S. Dziękuje za miłe komentarze pod moim ostatnim postem :) Konserwa :D

Joanna Oborska pisze...

Bardzo elegancka! Jest bez napisu więc nadaje się na każdą okazję :)

Edyta pisze...

Piękna, taka prosta i bardzo elegancka.

Katrina pisze...

Przepiękna elegancka karteczka. :)

Przy okazji gratuluję kolejnych wyróżnień. :D

perelka111 pisze...

super karteczka:)

Magdalena Przybytek pisze...

Tak, ten jest delikatniejszy, ale równie uroczy, wygląda jak piękne kute kraty w pałacowym oknie !

Mazmika pisze...

Pięknie się prezentuje, tym razem na jasnym tle...i nie dziwi mnie wcale, że wyróżnienia dostajesz!
Gratulacje!

maj. pisze...

Są szalenie eleganckie, śliczne kartki!

Anna Zaprzelska pisze...

Elegancka klasyka!

Zielonooka pisze...

piękna karteczka Dorotko:)

Luna77 pisze...

To znowu ja ;)
Zapraszam do mnie na blog, po wyróżnienie :)

Peninia / Gosia pisze...

Dorotko po prostu cudo!!!

Mazmika pisze...

To ja też Ci jeszcze wyróżnienie ślę...zapraszam po odbiór :)

Margaretka pisze...

Cudna kartka!!!

Anna Kowal pisze...

Dorotko! już możesz uchylić rąbka tajemnicy :):) Przecudowna paczuszka już do mnie dotarła!!!!! Ogromne dzięki... moze to glupio zabrzmi... ale miałam łzy wzruszenia w oczach...

oswojone hobby pisze...

ależ pięknie zapakowałaś prezent.

AniaZosia pisze...

prześliczna kartka :)

JaMajka pisze...

Przecudna kartka! Misterny, przepiękny wzór. Jestem naprawdę zachwycona, zwłaszcza, że wyobrażam sobie, ile czasu to wymaga, takie drobne dzierganie. Cudo!