czwartek, 11 marca 2010

Wyróżnienie

Dwa dni temu dostałam wyróżnienie od Edyty :) Bardzo dziękuję! :)))
Zajrzyjcie do Edyty koniecznie, bo po pierwsze tworzy piękne rzeczy a po drugie ogłosiła swoje pierwsze candy :)

Wyróżnienie przekazuję dalej do:

Moniki BerisArt
Natalii Carrantuohill
Lily Hand made by Lily
Madzik Moje scrapowanie

A teraz pochwalę się co dostałam od Oli DESTINATION ART :) Otóż Ola podarowała mi jedno ze swoich cudnych biscornu! Przebyło długą drogę i dzisiaj jest już u mnie :)
Ola! jeszcze raz ślicznie dziękuję! Biscornu jest słodkie, a kolory prawdziwie wiosenne!
Zdjęcia pochodzą z bloga Oli.


Pozdrawiam wszystkich zaglądających i dziękuję za pozostawione komentarze! :)

8 komentarzy:

Ludkasz pisze...

gratuluję :)

Lily pisze...

Kochana Doroto bardzo dziękuję za wyróżnienie:-) jest mi bardzo miło:-))

gratuluję pięknego prezentu:-))

Unknown pisze...

Dziękuję. Ależ mnie zaskoczyłaś.
Bardzo mi miło.
Juz się pochwaliłam u siebie - hihihi
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję (wszak nowa tu jestem i w życiu bym sie nie spodziewała)

Joanna Oborska pisze...

Gratuluję wyróżnienia! Prezent dostałaś cudny, ale widzę w poście niżej, że nie mniej piękny komuś podarowałaś :)

Luna77 pisze...

Gratuluję wyróżninia- zasłużyłaś w pełni! A prezent od Oli śliczny, zdolna dziewczyna, pozdrawiam! :)

fussia pisze...

Gratuluję!!! Prezencik jest przepiękny :)

ALEXLS pisze...

Ciesze sie Dorotko ze prezencik dotarl. Bardzo mi milo ze sie podobal:)
Wyroznienia w pelni zasluzone! Gratuluje:) Pozdrawiam!

Berberis pisze...

Dziękuję za wyróżnienie!!!
****
śliczny prezencik otrzymalaś!!!!