piątek, 15 lipca 2011

Kartka z kwiatem i wyzwanie w Scrap Pasji

W poniedziałek na blogu Scrap Pasji ruszyło kolejne wyzwanie - robimy kartkę z kwiatem bez użycia specjalistycznych dziurkaczy brzegowych, wykrojników, szyć maszynowych, wytłaczania itd. Kwiatki i bordery tworzymy same (dokładne wytyczne znajdziecie TU).
Zrobiłam kartkę z własnoręcznie wykonanym kwiatem - gigantem ;) No, ale nie mógł być inny skoro środek kwiatka to ogromny guzik, który bardzo chciałam wkomponować w tę kartkę :)
Na płatkach kwiatka zrobiłam odręczne przeszycia maszynowe ;) oraz doszyłam cekiny i koraliki.
Użyte papiery to Nadziewana czekolada i Powiew wiosny - ze Scrap Pasji.
W imieniu całego zespołu Scrap Pasji zapraszam Was do zabawy :)
Na zwycięzcę czeka bardzo atrakcyjna nagroda! :)



Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem! :*

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu :)

11 komentarzy:

Krysia to uszyła pisze...

Mniamuśna ta karteczka :-)
Guzior boski, a napis w koło niego wywołuje usmiech na twarzy, już nie mówiąc o tym, że w całokształcie mi się podoba :-)
Pozdrawiam!

kachasek pisze...

genialna kartka z "genialniejszym" kwiatuchem :)

Ludkasz pisze...

Świetna kartka:) Bardzo pomysłowa:)

Mazmika pisze...

Kwiat robi wrażenie...jak najbardziej pozytywne oczywiście :)
Świetna kartka!
Pozdrawiam

Cérie pisze...

Świetna praca. (:
Pozdrawiam cieplutko.

Emilia pisze...

Piękny kwiatek i piękna kartka. Pomysł z kolibrem świetny.
Pozdrawiam

Unknown pisze...

strasznie pozytywna kartelucha :)

Jola pisze...

Zaimponowałaś mi ręcznymi odszyciami. Brawo!
dziękuję za udział w Candy:-)
Pozdrawiam

madak pisze...

Fantastyczne kolorki!

nahanmir pisze...

Piękna karta z kwiatem! Och te wszystkie szczegóły. U Ciebie zawsze takie dokładne:) Pozdrawiam:)

Eawera pisze...

Śliczna karteczka!