sobota, 3 września 2011

Kartka na wyzwanie

Rzadko biorę udział w wyzwaniach. Nie dlatego, że nie lubię. Nie. Po prostu zapominam gdzie o danym wyzwaniu przeczytałam, a bywa, że gdy sobie przypomnę to...właśnie trwa kolejne ;)
Tymczasem dzisiaj pokażę kartkę, którą zgłaszam aż na 2 wyzwania (wiem, szału nie ma - ostatnio widziałam na którymś blogu 1 kartkę zgłoszoną na 11 wyzwań! ;)
Kartkę zrobiłam według mapki digi-scrap.pl zatem tu ją zgłaszam, a ponieważ kartka jest w pastelowych kolorach to pasuje również na wyzwanie Alphabet Challenge Blog P for Pretty Pastels.

Papier Pixie Glen, kwiatki Primy oraz wykrojnik pochodzą ze Scrap Pasji.



Link
Na koniec pochwalę się, że moja kartka ze śpiącym miśkiem dostała wyróżnienie! :)

Pozdrawiam wszystkich :)
Miłego weekendu!

27 komentarzy:

noomiy pisze...

super! kolory zdjęcia i kartki... genialnie!

Magdalena Ignacak pisze...

jest przepiękna ! jedna z najpiękniejszych kartek ze zdjęciem jakie widziałam ! albo i najpiękniejsza ! :)
ale słodzę :)
Pozdrawiam !

Peninia / Gosia pisze...

Przepiękna karteczka;)Cudo!

Ulcia pisze...

Dorotko, jestem zachwycona ta karteczka, każdym jej elementem. Ubolewam jedynie, że nie ma ogromniastych zbliżeń!
Pozdrawiam gorąco, będę pisać.

GlamMirabella pisze...

Jakie cudowne :o

http://innovatorki.blogspot.com/
Zapraszam, biżuteria z modeliny ! :)

kacperm200 pisze...

piękna kartka ;)

Emilia pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)
Wyzwaniowa karteczka jest tak piękna, że aż strach...
Pozdrawiam

rudlis pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)

Kartka w pięknych pastelowych kolorkach! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Alphabet Challenge.

wiosanka pisze...

Gratuluję wyróżnienia! :-)
A karteczka prześliczna! Bardzo urocza! :-)

Mazmika pisze...

Świetna kartka!
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Gratuluję wyróżnienia.
A kartki zgłaszane na kilka wyzwań -to dla mnie niezły szał. Ja mam podobnie jak ty z tą pamięcią.
A jak już mam zrobic kartkę i ogarnąć choćby tylko dwa wyzwania to się gubię ;o))

ALEXLS pisze...

Gratuluje wyroznienia z kartke z misiem i zycze powodzenia dla dzisiaj prezentowanej kartefczki!
Sliczna jest!

Pozdrawiam!

Unknown pisze...

Słodziutka, pastelowa karteczka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl - asia3city DT

Aida Domisiewicz pisze...

Gratuluję wyróżnienia:) A kartka jest piękna!!!

Colorina pisze...

gratuluję wyróżnienia:)
z wyzwaniami u mnie jest podobnie:))
piękna praca:)uwielbiam pastele:)

Unknown pisze...

Piękna.
Uwielbiam taki klimat.
Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu mojego autorstwa.
Pozdrawiam
Kaśka DT Digi-Scrap.pl

kachasek pisze...

oj nie, no pewnie, szału nie ma... co tam dwa wyzwania ;p (obserwuję bloga dziewczyny, która chyba poniżej pięciu przy jednej pracy nie schodzi, a zdarza jej się i 18 na raz ;))

kartka piękna!!! gratuluję wyróżnienia :D

violka pisze...

Gratuluję wyróżnienia, bo haftowana kartka z miśkiem rzeczywiście jest śliczna.... no i życzę by i ta ostatnia kartka została dostrzeżona :))

Unknown pisze...

Śliczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu!

Sonia pisze...

Hi!
Lovely creation! Great Job!
Thanks for joining us at ALPHABET Challenge.. hope to see you again.
Good Luck!
-Sony
Sonia-Studio60

fejferek pisze...

piękna karteczka :)
dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu!
Agnieszka DT Digi Scrap

pro-self pisze...

śliczna i mocno klimatyczna :) Dzięki za udział w wyzwaniu digi.scrap. pozdrawiam Agnieszka DT

The Sparkly Fairy pisze...

Such a beautiful card. Thank you for joining the Alphabet Challenge this week.
Emma x

Dobra pisze...

Wspaniała karteczka, pięknie ją wykonałaś. Jest w stylu który bardzo lubię

Joanna Wiśniewska pisze...

Śliczna jest :) Bardzo mi się podoba :)

tulipanka pisze...

Lubię bardzo tę dziewczynkę :) A karteczka wyszła świetnie.

Pozdrawiam

Alusiek7 pisze...

śliczna kartka :)
Ja też miałam problem z terminami wyzwań, ale od pewnego czau zapisuję w zeszycie jakie wyzwanie, gdzie i datę zakończenia, dzięki temu nie przegapię tych które mnie interesują.
pozdrawiam :)