poniedziałek, 9 stycznia 2012

My little boy

Wczoraj po raz 20 odbył się Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od lat gorąco kibicuję i wspieram WOŚP (zapewne jak większość z Was :), mam też dodatkowy powód - jestem mamą wcześniaka...
Podczas WOŚP solidaryzuję się ze wszystkimi mamami wcześniaków. Rozumiem doskonale jaką drogę muszą przejść. Fakt, iż dziecko przeżyło, to często jeszcze nie cudowny finał, w wielu przypadkach to początek ciężkiej drogi, związanej z rehabilitacją, różnymi chorobami itd, itp.
Ale to wszystko nic wobec ogromnej radości, jaką każdego dnia przynosi dziecko! :)))
I na to konto popełniłam LO'sa z bardzo ;) archiwalnym zdjęciem.
Na zdjęciu ja, najszczęśliwsza kobieta na ziemi, trzymająca 3-miesięcznego syna, który ważył już całe 3 kg! :) (waga startowa 1300g)
Papiery Karoli oraz dodatki pochodzą ze Scrap Pasji.
Zazwyczaj staram się być konsekwentna i albo wszystkie napisy są w języku polskim albo angielskim. Tu jakoś tak przypadkiem odstąpiłam od reguły...






Bardzo dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze, niezmiennie ogromnie cieszą! :)
Pozdrawiam wszystkich, którzy tu zaglądają :)

15 komentarzy:

wiosanka pisze...

Dorotko! Scrap przepiękny!!! I baaardzo emocjonalny, szczęście aż od niego bije :-)
Każdy oczekiwany maluszek daje rodzicom morze radości, słodyczy i szczęścia. A maluszek, który ma trudne początki, sprawia pewnie, że te wszystkie uczucia są jeszcze bardziej intensywne.

A tak w ogóle, to ślicznie razem wyglądaliście :-)

Aga Michniewicz pisze...

O rany! Dorciu nie wiedziałam że tyle przeszłaś! W sumie ty i twój synek. Ale ważne że już macie to za soba :) A LO jest piękne!!!!!

maj. pisze...

Cudowny, wzruszający scrap!!!!

Emilia pisze...

Scrap piękny. WOŚP popieram, a moja córka już biega z puszką....
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Hej Dorotko! Moja siostra tez urodziła wcześniej -wprawdzie tylko miesiąc, ale maluszek był w cięzkim stanie i tez pomógł mu inkubator z serduszkiem ;o)))))
Lo's piękny. Mam podobna zasadę co do napisów ;o)))
Wszystkiego najlepszego Ci życzę. Dziękuję za maila.
M

KLAUDIA-GR. pisze...

Jejku, jaki On musiał być maciupki przy urodzeniu ! Mój synek ważył 3200 a wydawał mi się taki kruchy i maleńki...
Piękne, wzruszające LO stworzyłaś :)

Unknown pisze...

nic się nie zmieniłaś :)))

przepiękny scrap..taki Twój ;))

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Wspaniała praca - dalej kwitnąco wyglądasz - pozdrawiam :)

Joaśka pisze...

Przepiękny scrap! Pełen delikatności i radości :)

Anonimowy pisze...

No no bardzo ładny skrap. Twój synek jest śliczny. A jaki malutki. Bardzo ładne kolory podobierałaś.

Luna77 pisze...

Nie wiem co by polskie szpitale zrobiły, bez WOŚP, mojej Córci też sprzęt z WOŚP pomógł (choć nie była wcześniakiem) dlatego wspieram i popieram!
Dorotko, cudny scrap. Pozdrawiam w Nowym Roku :)

Ulcia pisze...

cudność! A na więcej wzruszenie dławi!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Piękny scrap! Niosący tyle pozytywnych emocji. A Twój post niezwykle wzruszający. Uściski!

Alexandra pisze...

Przepiękny! Naładowany masą pozytywnych emocji :)

Edyta pisze...

Piękna oprawa dla tak ważnego zdjęcia. Pozdrawiam