środa, 8 lutego 2012

Kartka urodzinowo-walentynkowa

Ostatnio koleżanka poprosiła mnie o przygotowanie kartki urodzinowej dla szwagra, a ponieważ Jubilat urodził się 14 lutego, na kartce miał pojawić się również walentynkowy akcent.
I tu powstał problem, bo jakiż ma być ten walentynkowy akcent?
W końcu pomysł przyszedł, kartkę poczyniłam i mam nadzieję, że Jubilatowi się spodoba ;))
A przy okazji powstały dwie dodatkowe kartki...






Dokładny spis użytych materiałów znajdziecie TU.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzaczy :)

22 komentarze:

kartkomania.com pisze...

Karteczki są czaderskie :)

Anula pisze...

Wyszły super! Babeczki wyglądają nieziemsko;)

Pelargonia pisze...

Świetne! Chyba nie ma na świecie faceta, któremu nie podobałyby się takie apetyczne pin-up girls :D

ZUzanna pisze...

no, tak czekałam gdzie i kiedy pojawią się te panie albo karnety... :)
No i mam! :D
Fajne kartki- na pewno facetom się spodobają :)

Unknown pisze...

świetne kartki! Uwielbiam pin-up choć nie jestem facetem;)
Błagam zdradź mi tajemnicę pochodzenia dziewczyn-plisssss:)

perelka111 pisze...

cudne karteczki:))) a te dziewczynki skad? jesli to nie tajmnica:)))

Alexandra pisze...

wow....świetne ;) Na pewno będzie Jubilat zadowolony!

wiosanka pisze...

Rewelacyjne! :-) Bardzo apetyczne ;-) No i te wspaniałe, energetyczne kolorki! :-)

Ewelina pisze...

Świetne:)

Wanda pisze...

kartki rewelacja i pomysłowe z babkami:)pozdrawiam dziękuję za komentarz u mnie.

clos pisze...

gorące babeczki. fajnie:)

Jagna pisze...

cudne karteczki :)

KLAUDIA-GR. pisze...

Gorąca kolekcja :)
Super !

Gosik pisze...

świetne!

maj. pisze...

Radoooosne!!!!!!!!!

Emilia pisze...

Kartki super... no i te laski :)
Pozdrawiam

Dobra pisze...

Wspaniałe karteczki. Dla faceta nadają się idealnie.

Jola pisze...

Kapitalne!!!

violka pisze...

Fiu, fiu! Pewnie drogi Jubilat będzie się non stop gapił na tę kartkę ;) Boskie są wszystkie trzy :)

edytta-p pisze...

Z pewnością kartka się spodoba... jak dla mnie wszystkie cudne :)

Alina Chmielarska - glinka121 pisze...

Wooow Dorotko - suuuuper pomysł - śliczne karteczki :)

Kaśka pisze...

Jakieś męskie oko na pewno się ucieszy :)