czwartek, 26 września 2013

Świąteczne kartki

Co prawda do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze daleko, ale już tu i ówdzie pojawiają się  świąteczne kartki. Pokaże dzisiaj i ja swoje pierwsze, tegoroczne wytwory bożonarodzeniowe.
Zdjęcia beznadziejne - wybaczcie - ale przez tę brzydką, jesienną pogodę nie udaje mi się zrobić nic lepszego (a i fotograf ze mnie żaden ;). 
Dokładny opis użytych materiałów znajdziecie na blogu Scrap Pasji.
 

  


Szczerze mówiąc kartki świąteczne to nie jest mój żywioł, średnio lubię je robić...
 
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzaczy :)

14 komentarzy:

Wanda pisze...

śliczne:) ja jeszcze nie zaczęłam robić a potem czasu brakuje żeby zrobić.pozdrawiam

perelka111 pisze...

Dorotko..piekne karteczki:)) miałam okazje na żywo wymacać twoje prace za bardzo dziekuje:)
są naprawdę piękne:)
Tobie nawet przy złej pogodzie wychodza dobre zdjecia moze sa tragiczne:(

Unknown pisze...

Śliczne,bardzo klimatyczne,a kolory kojarzą mi się trochę z pierniczkami :)

violka pisze...

Piękne :) już świątecznie tworzysz... może i racja :)

Dobra pisze...

Świetne karteczki, bardzo mi się podobają, chyba też powoli będę musiała zacząć.

Magda Wisiorek pisze...

Bardzo ciekawe prace, oryginalne - dawno nie widziałam takich :)

maj. pisze...

Temperatura bliska zimy, brrr...Śliczne są, piernikowe, pachnące....!

edytta-p pisze...

Kartki bożonarodzeniowe jeszcze we wrześniu? Jak ten czas szybko płynie...
Ale kartki wyszły Ci śliczne, pogodne :)

Boei pisze...

Piękne!!! Bardzo pomysłowe;)

DOBROSŁAWA pisze...

To już czas?
Pomysłowe i śliczne.

Klaudia/Kszp pisze...

Piękne tagi :) Ech, ja jeszcze nie "przebolałam" poprzedniej zimy, nie mogę się na razie zmusić do myślenia o kolejnych świętach

[Kasia] pisze...

U mnie świąteczne kartkowanie narazie pozostaje w sferze planów :) u Ciebie wyglądają świetnie!

sajciastyczna pisze...

łaaaa, tu już boże narodzenie :D ale kartki są fantastyczne, obydwie niesamowicie oddają świąteczny klimat :)

chanya13 pisze...

Cudne!!! może i ja pomyślę już o tematyce świątecznej, czas biegnie nieubłaganie